Såhär ser den ut!
 


Nu har även mamma numret till fotografen, så vi kan fråga honom om vi kan få den riktiga bilden som han tog, får se hur vi gör.
Jag ska till Borlänge på fredag så då får vi se om jag kan ta en ännu bättre bild med min kamera :P lite tjatigt men ändå

För övrigt så har jag fått två intressemail av två olika rektorer, varav en frågade om jag vill vara vikarie för textilslöjdsläraren tisdag och onsdag nästa vecka, låter grymt spännande så jag ska rnga henne efter lunch och fråga lite.
Den andra rektorn vill träffa mig imorgon eller på fredag :D
Känns som det äntligen händer något.

Dessutom tänker jag åka till Kupolen idag och lämna in en jobbansökan för hand till Åhléns :D har även skickat in ansökan via deras hemsida, men det skadar inte om de får se mig irl!
Hehhe, nu ska jag skynda mig till kopparstaden, ses sen

HA DET GOOD! puss

Kommentera

Publiceras ej