Hejsan!

Jag har fixat en massa nu i veckan, så nästa vecka kommer bli ganska hektisk och full av saker jag ska göra. Samt att jag måste planera in en träff till. Så nu har jag äntligen kunnat andas ut lite och sätta mig ner och planera nästa vecka och ska även planera mer i detalj imorgon.

Jag reagerade på mina moblbilder och märkte att jag inte ler med tänderna på många bilder, så därför tog jag denna :D mina tänder har förändrats en del sen jag tog bort tandställningen och mina tänder får mig och se lite äldre ut också, det kanske är en possitiv grej :)

  16 år på bilden =)
 
 
Idag har vi tvättat lite och jag tvättade våra filtar som är jättemjuka och luktar gott nu! myysigt!

Imorgon åker jag till mamma och pappa och är kvar i Borlänge tills Måndag kväll. Tar med mig datorn också så jag kan blogga lite, har ett inlägg jag har planerat skriva, började till och med på det i mobilen men det lyckades försvinna :/ och de var nästan klart, men men. skriver nog det igen imorgon eller nått.

Nu ska jag se på House m.d - GODNATT <33
 

Kommentera

Publiceras ej