Halloj hej!

Jag sitter just nu på competencia och har genomgång om spontanansökan/dolda jobb. Känner bara att det är så drygt med spontanansökan eftersom man måste vara väldigt motiverad samt sälja sig själv till ett jobb och man måste förklara varför man just vill ha det jobbet - och svaret på den frågan är = För att jag behöver ett jobb.
Därför kqn jag tyckta att det är svårt att hitta ett ställe som man verkligen vill jobba på och kunna motivera varför. Samt. att man ska kunna motivera något om jobbet som gör att man verkar intresserad av att jobba där.

Anyway, jag har ont i min mun för mina visdomständer växer och det känns som att jag måste dra ut de. Verkar som att det är två visdomständer på högra sidan i övre käken, när det borde vara en? Jag måste boka tid hos tandläkaren! Har inte varit där på över fyra år :-P
Så det är verkligen dags!



Jag har mina nya byxor på mig :-D och de sitter verkligen perfekt!
Mina andra svarta jeans är slitna och har nästintill ett hål vid låret så dessa byxor får bli de nya svarta :-P

Nu ska jag njuta av mitt te här på competencia :-) see you soon

Kommentera

Publiceras ej