Tokig som jag är hade jag missuppfattat när första advent var, det var ju som sagt igår men jag trodde att det skulle vara nu på söndag. Så idag tog jag fram adventsljusstaken (dock utan mossa ännu) och gjorde mig två köttbullemackor på hamburgebröd och rödbetssallad och färdiga köttbullar :)
Ibland är det mysigt med enkelt =)



I helgen var jag ut med mina kompisar och min kusin och det kom även lite nytt folk hem till Jossan =) Vi tog bilder med systemkamera men hon har inte skickat de än, så jag lägger upp de när jag har fått de =)
Imorgon ä det dags för ventelering och just nu sitter jag och opponerar på en i min grupps upsats =) Tycker att hon har skrivit om ett intressant ämne, dock är det svårt att opponera för mkt. Vill ju inte såga henne (vilket jag inte kommer göra) och har svårt att formulera mig :P håller på att skriva ner svar på frågor som man ska besvara. Tex. Vad har uppsatse för syfte, är syftet tydligt osv..
Jag har dessutom tvättat samtidigt som jag gjort mat och läst hennes uppsats, så nu behöver jag sitta här ett tag till...har inte satt i lakan än heller...Hoppas åtminsdonde på att vara i säng ca kl 12.
 
 
Hoppas ni har det bra där ute =)

Kram KNOO 

Kommentera

Publiceras ej