Hejsan!
I lördags var Josefin och jag ute på Halloween-partaj och jag målade mig som en sugarskull "Catrina" från "Day of the dead" sen hade jag svart hårspray i överhåret, så att det skulle se ut som ombre, tycker att det blev bra. Dock tog det jävligt lång tid innan jag fick bort all spray. Stod klockan 3 på natten med huvudet över Josefins badkar och kände hur jag blev mer och mer bakis. Så igår var mitt hår helt tovigt, kunde knappt borsta ur det... 

Men vi hade iaf en jättebra helg och vi träffade mycket nytt folk och lite gamla vanliga =) Sen gick vi på Liljan, kom in gratis med Liljan-kortet och så blev de fullsmockat senare och vi gick ut strax före klockan två.

Jag känner mig typ bakis än..sitter här på skolans bibliotek och det stinker rök, vilket får mig att vilja spy...hatar röklukt! Kan inte folk bara sluta gå ut o röka utan att tvätta händerna först? vissa stinker verkligen :S och nej, det hjälper inte med parfym för då blir det bara värre! Tvätta händerna med tvål, ta tuggummi och sluta andas på folk....

Det finns inget grupprum ledigt ifall ni undrar varför jag sitter mitt i smeten.... och det är kallt här! Herreguud, fast ut vill jag inte heller för det regnar och jag har inget paraply... 

Jag förstår inte detta? det känns som att en dörr är öppen och någon står i dörröppningen och röker.......SUCK!
 

Kommentera

Publiceras ej