..mot sitt slut.

Catricia och Jenny har åkt hem nu.
Men det var kul så länge det varade.
Först började vi se på en film som heter "Blind dating". Det handlar om en blind kille som bestämmer sig för att börja dejta. Vid åtta tiden gjorde vi tacos! Skitgott!!

Vi köpte även lite godis :-) gissa vem som köpte mest godis :-P
Catte såklart! :-D



Sen såg vi på filmen "LOL" med Miley Cyrus. Båda filmerna var helt ok. Jag vill fortfarande se Gatsby filmen! Men det orkade vi inte idag :-P

Vi träffade en söt liten vilsen igelkott också när vi gick till konsum. Den försökte komma emellan vagnarna. Jag fick tyvärr ingen bild på ansiktet :-P men den kollade på oss flera gånger, sååå sööt!



Hoppas igelkotten håller sig ifrån vägen, sa Jenny och jag sen. För han var nämligen ute vid parkeringen först när vi såg honom.
Jag hoppas att han är hemma i skogen nu ^^



Jenny gillade vår soffa medan Catricia satt i den gamla fotöljen :-)
Gud vad vi har latat oss idag, hehe. Men det är ju helg och vi som jobbar förtjänar det bästa!

Nu ligger jag och tittar på Förhäxad och tänker strax lägga mig. Jag har redan gjort mig iordning för sängen så det är bara att röra på fläsket om jag inte vill sova i soffan :-P
GODNATT! !

Hälsningar från eran Knoo

2 kommentarer

Susanna Maria J

21 Sep 2014 07:53

Myys

Josefin

21 Sep 2014 18:50

Du kan se Gatsby med mig :) Vill se den igen.

Kommentera

Publiceras ej