Hejhej!

Igår slog min migrän till och blev sämre, den startade i måndags och då höll jag på att svimma på ica maxi osv.
Så jävla otroligt att jag lyckades ta mig hem på bussen, för när jag kom hem så kom jag knappt ur soffan för jag var så trött. I alla fall så blev huvudvärken värre igår så jag åkte till mamma och pappa och vad fan händer då?
Jo, bussen får motorstopp - har jag nämnt att detta är andra gången det händer på en månad! Seriöst, vad är det för fel på sammarbetet mellan Dalatrafik och bussföretaget Kelois? Alltså de har noll koll på varandra och när en buss bara stannar sådär ska det FAN inte ta över 20 minuter innan det kommer en ny buss när man står mitt i stan!!! ÅÅÅH!
Dessutom var bussen sen i morse och här om dagen var en annan buss sen... jag skojar inte. Imorgon ska jag ringa Dalatrafik eller Keolis och förklara precis vad jag tycker för jag är sååå jävla trött på detta!

Nu ska jag i alla fall sova innan min migrän blir för jobbig, hoppas inte ni andra har haft en sån dålig vecka som mej och jag hoppas att helgen blir bättre iaf =) GÖNATT

Knoo

Kommentera

Publiceras ej