Hej :-)
Kan ni tänka er att jag inte har något speciellt att skriva om! Jag har som vanligt fullt upp med jobb och skola. Eftersom att jag går sista året nu känns det viktigt att vara så närvarande det bara går. Jag jobbar som sagt som vikarie eftersom jag inte kan få csn än. För att få det måste jag "kärna" ihop mina poäng som fattas. Innan dess får jag jobba. Jag har jobbat något varje vecka nu.

Jag känner mig lite smått sliten ibland vilket resulterar i att jag oftast bara slappar på helgerna. Nu i helgen känner jag inga behov av att göra annat än att vara hemma och plugga och se på film och TV-serier. För jag har tröttnat på att "festa" och gå i affärer, springa på krogen och över huvud taget betala för "onödiga" saker! 
Har jag lite godis, te och en dator så är jag nöjd :-P Ja, jag har blivit bekväm helt enkelt. 

Just nu är jag på väg till skolan för att ha grupp handledning. Nämnde jag att jag och min handledare råkade komma varandra på nerverna i måndags? Han tappade tålamodet och jag blev bara sjukt irriterad på hur han pratade till mig... 
Som tur är pratade vi efteråt och båda förklarade sig och nu är det nog lugnt. Situationen var dock lite väl onödig, de andra gruppmedlemmarna satt ju där och undrade vad som händer. Så idag får jag säga till på ett finare sätt om jag känner att jag hamnar i underläge igen. 

En annan övrig sak är att jag har ont i min högra axel utan anledning. Jag undrar om det kan vara en svullen lymfkörtel, men jag har aldrig haft en svullen lymfkörtel förut (förutom vid halsen) så jag vet inte hur det känns :-P
Patrick har iaf lovat flera helger i rad nu att han ska massera mig, och det tycker jag att han får göra. Min rygg känns som en sån där glowstick. Knakar varje gång jag rör på mig :-P

Igår köpte jag en honungsburk på 700 gram för 30 spänn! Snacka om att jag ska dricka te i eftermiddag! / The teanerd

Är det bara jag som är trött på hur mkt det snöar nästan varenda dag! 
Hur som haver så beror det säkert på att de inte har något vindskydd vid tre av buss hållplatserna i stan men alla andra har? What is up with that? 

Anyhow, jag är väl precis som vanligt bara lite mer upptagen :-P och as it turns out, så hade jag ju något att skriva om ändå 
;-)
So long, Farwell sålänge 

Kommentera

Publiceras ej