Hej, I tisdags fikade jag, Ellenor och Kajza på Almas Cafe, dock åt jag ingen semla utan vaniljhjärta eftersom att jag inte tycker om mandelmassa :) Är det bara jag som tycker det är alldeles för sött osv :P?
 
 
 I måndags skulle jag och Jenny kolla på isskulpturerna, men de var övertäckta. Men vi hittade fina isbitar bredvid =) det var väldigt klar is och de såg nästan ut som diamanter.

Sen ville Ellenor åka upp till VM-området på onsdagen, så vi gjorde det och kollade in området runt skid VM

 
Så här såg det ut =)! Det var ganska mycket kul att titta på och det var kameraor uppsatta överallt!
 

Här ser ni några av de =)

Det som också var väldigt roligt var att jag och Ellenor fick lite gratisgrejjer =)
Ett varsitt granskott som man skulle plantera ner så att det ska växa upp en gran :D!
En konstig trägrej som man snurrar på så den låter jättemkt
En liten "cowbell" som man kan ha runt halsen och gå runt å låta som en kossa XD
En medalj som det står vansbro på med en blå dalahäst =)
Sen godis och lite annat gott =)
Sen hittade jag den här söta saken som någon tappat (fortfarande i påsen) utanför donken :P

 


Helgen blir nog lugn, för jag känner att jag behöver plugga och jag har inga pengar kvar knappt. Så det blir nog att stanna hemma troligen....Jag är redan trött :P ZzZZzzZ

Trevlig helg <33

Knoo
 

Kommentera

Publiceras ej