Hej!

Jag kom ju hem för en vecka sen, men jag har varit lite MIA denna veckan och mest stressat över en arbetsintervju som ändå bara tog 5 minuter...

Iaf, om småland:

Jag åkte dit på skärtorsdagen med tåg. Där gick bland annat tre fullgubbar på och störde lite, men som tur var gick de av på nästa station.
Jag höll på att hoppa av i Motala i panik eftersom jag trodde tåget var framme i mjölby.

Jag bodde hos min kära lilla kusin och hennes kille. Vi såg mest på Andra Avenyn, umgicks, solade, käkade påskmat och letade efter Catricias mobil.

Anledningen till varför vi gjorde det var att hon råkade lägga den på taket på bilen och åkte iväg. Så nu är den borta. Hahhaa! synd bara att hon hade både bankkort och körkort i mobilväskan...

Vi träffade även mina föräldrar samt, morbror och Cicki och sandra och hennes barn i Aneby och åt god mat :)

Hade väldigt trevligt, synd bara att de blev så kort vistelse.

Jag skriver mera om veckan som var och den super-korta arbetsintervjun jag var på så snart som möjligt - jag ska jobba på högstadiet imorgon hela dagen :D jippie (hoppar sarkastiskt upp och ner av lycka)

Hoppas ni mår bra där ute. Glad Påsk i efterskott <33

Kommentera

Publiceras ej