Igår var jag på Högskolans bibliotek, det var första gången sen öppningen (i april/maj) och jag tycker att det är jättefint, man kan sitta på många olika ställer, till och med i trappen där vid dynorna finns det uttag för ens dator/surfplatta. Så det känns som jag kommer hänga ganska mycket i bibblan =) Det finns även grupprum och ljudisolerade rum, ifall man vill jobba ostört.



Dessa fina foröljer finns på flera ställen i biblioteket, samt övriga stolar och platser att sitta på, vid ingången finns även ett café där man kan köpa kaffe, fika och något mer mättande som mackor och baguetter.
Jag tyckte också att denna väldigt oranga toalett var ganska ball, dock tycker jag att det var lite för mkt orange färg där inne. 

Biblioteket har 3 våningar och på våning ett och tre finns toaletter, och på våning två ligger information och på flera ställen i biblioteket finns möjlighet till datorer och sökmotorer. :D Så om du är student, tipsar jag dig om att åka dit och kolla för jag tror du kommer älska det!
 

Kommentera

Publiceras ej