Jag har varit på biblioteket idag, men jag har ont på flera ställen. Vet inte riktigt varför heller. Men bara för att så ska jag beklaga vad som gör ont idag :P

1, Min visdomstand som klämmer på mitt tandkött (dock är det lite bättre nu, men förut kändes det som fan!)
2, Jag har en finne (böld) i hårbotten?! WTF och nej, I don't even know.. Men den gör ont när jag kommer åt den varje gång jag petar i håret...
3, MIn häl gör ont (nej jag har inte stampat, hoppat eller slagit i den...) har ingen aning om varför den gör ont!
4, Min högra sida vid höften och ryggen gör ont, hoppas det är en muskel och inte njuren eller något liknande.
5, Det gör ont i magen också...kopplat till ryggen/höften?
6, Nacken, ja den har jag väl ont i jämt typ :P
7, Min käke gör ont eftersom jag har haft så ont i visdomstanen och ansträngt den andra sidan.
8, Min rumpa... vet inte alls varför. Kanske också har med ryggen/höften (njuren/muskeln) å göra.. blä
9, Jag slog nyss i mitt knä i hörnet på min skrivbordslåda... 
10, Det gör ont i höften och ryggen! (jaha, det hade jag redan skrivit) men det är det som gör ondast och jag börjar bli nojjig. Patrick får massera mig ikväll!

Jag kollade på Clara Henrys video om "I röva idag" grejer. Och jag tänkte börja med det också, skriva ner något som är sjukt störande varje dag, sedan redovisa det i slutet av veckan :P hehe.

Kanske ska kalla det klagomuren istället?! låter det som enbra idé?

Nu måste jag lägga mig i sängen lite, hoppas ni mår bra i alla fall!

Kramizzar Knoo 
i röva idag, klag,

Kommentera

Publiceras ej