Hejsan världen :D
 
Igår köpte jag inneskor att ha på jobbet =) de är sköna och lätta.  De har märket Björndal !
Jag har länge velat ha ett par finare och bättre inneskor och dessa kostade endast 169 :- så det var ett kap kan man säga :)
 
 
 Och idag är det Tisdag, känns bättre än igår att jobba och så provade jag röda pölser igår =)
 
 
 Det var helt okej, inget speciellt - men godare än vanlig kokkorv, dock tycker jag fortfarande bäst om wienerkorv =)

Nu ska jag in till kontrollrummet och titta, ha det <3
 
Carro
 
 
 

3 kommentarer

Ella

22 Apr 2015 16:25

Åh vilka mysiga inneskor! ^^

Ella

22 Apr 2015 16:25

Åh vilka mysiga inneskor! ^^

therese

16 May 2015 18:31

Hej, kör dagens blogg på bloggen, skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese
direkt länk: http://ttessanliindgren.blogg.se/2015/may/-dagens-blogg-tavling.html#comment

Kommentera

Publiceras ej