Hejhej ;-)

Nu har jag jobbat på nyhetstecken nästan hela sommaren och fortsätter till den 11e augusti. Med uppehåll på två dagar.
Allt har gått fantastiskt bra och jag har fått jobba med jätteduktiga och snälla människor :-D! Jag önskar att jag kunde få fortsätta jobba där för allltid för jag trivs så bra :-) 

Jag trodde aldrig att det skulle kännas såhär bra som det gör och jag trodde definitivt inte att jag skulle komma så nära mina kollegor som jag har gjort :-) jag har inte känt någon gång att jag har tröttnat på jobbet, det har liksom flutit på så bra att jag nu känner mig väldigt vemodig över att sluta jobba.

Nu vet jag inte om jag kommer att få hoppa in o jobba någon dag nu i höst, men om det blir så skulle jag bli jätteglad!


Detta är bara några av det härliga gäng jag har fått jobba med i sommar. Tack så mycket för att jag får jobba med er :-D!!

Caroline

SVT,

Kommentera

Publiceras ej