Jag har börjat kolla en massa på dog with a blog, hunden där är så söt! Nästan lika söt som Cero!!
Jag vill veta hemligheten bakom hur de har fått hunden att röra på munnen så det ser ut som han formar bokstäver, det är ganska coolt gjort även om det är ganska otroligt att en hund kan prata och även dansa, klappa händerna och sånt :P
Men det är ju DIsney så man kan ju inte direkt gnälla på otroligheten :P

Jag funderar på att träna Cero lite mer, här om dagen så skulle jag ta fram sockor ur min låda och då la han först sin boll där och sen tog han fram ett par sockor åt mig XD såå gullig! 
Han är nog en service-hund för han har även hjälpt mamma några gånger, Till exempel flyttat på ett par trådrullar som stod på golvet och ställt de på bordet =) En annan gång gled mammas morgonrock ner på golvet och då drog han upp den på sängen igen XD He's such a goood boooy :D!

Han borde börja blogga han också ^^ wink wink!

 

Kommentera

Publiceras ej