Hej, det var ett tag sedan jag bloggade nu, nästan ett och ett halvt år sedan!
Egentligen är det inte så mkt som har hänt
 
Jag bor fortfarande i Falun och jobbar delvis på SVT och som förskolevikarie i Borlänge, vilket jag har gjort sen januari 2016
 
Idag (söndag) jobbar jag på SVT och imorgon ska jag jobba på en förskola som jag varit på i två veckor.
Jag tycker om båda ställerna riktigt mkt och ser fram emot att jobba, vilket är ovanligt just i förskolan. 
För några veckor sedan blev jag utfryst och nekad fortsatt vikariat på en förskola där en del av personalen hade personligt agg emot mig. Men jag känner mest att det är deras förlust, för man beter sig inte som de gör och jag hoppas att de får en ännu sämre vikarie för jag är en favorit inom borlänges bammaning.
 
Igår firade jag och patrick alla hjärtans dag och jag gjorde det väldigt mysigt i sovrummet och gjorde hemagjord lasagne 
 
 
 
 
 
 
Något annat som är ganska stort just nu är att jag har gjort dip dye och jag trivs jättebra i min nya hårfärg =)
 
 
 
Färgen heter Lagoon Blue och är lite turkosaktig skulle jag säga, passar iaf jätebra på mig även fast jag från början hade tänkt färga det lila. Men det får bli en annan gång.
 
Nu ska jag fortsätta jobba
 
Ha det bra
 
CarronBarron

Kommentera

Publiceras ej