Hejsan 😊
IgĂ„r hjĂ€lpte jag tv och film studenterna att filma en musikvideo i studion pĂ„ skolan! Det var riktigt kul och jag kĂ€nner mig som hemma igen, detta Ă€r verkligen min grej 😅! 
Jag hade en av de mer stĂ„ende kamerorna och sĂ„ hade vi tvĂ„ till stĂ„ende, en kran och en steadicam 😊
Allting gick jĂ€ttebra och jag ser verkligen fram emot praktiken i april đŸ˜±! Jag vill ha svar snart för börjar bli nervös!

Inatt sov jag ganska dĂ„ligt, kĂ€nde mig febrig och hade ont i örat och var lite halvtĂ€pptv i nĂ€san 😞 jag kĂ€nner mig fortfarande ganska klen och halvsjuk...
Jag orkar verkligen inte ha feber för jag mĂ„r sĂ„ jĂ€vla dĂ„ligt dĂ„ 👎
Jag tĂ€nker sĂ€tta fart och plugga i alla fall och göra lite te och hoppas pĂ„ att jag förblir frisk ! 

OVER AND OUT
tvstudio,

1 kommentarer

Amanda

23 Mar 2015 10:15

Åh gud va kul, hoppas du fĂ„r praktikplatsen :)
Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej