Hej! 

Jag tänkte bara meddela att det gick bra på examineringen :-)!  Examinatorn gav oss alla i gruppen positiv kritik men såklart så finns även småsaker som behöver ändras. 
Bland annat stavning och särskrivningar. 
Sedan ville han att jag skulle ändra någon beskrivning och motivera varför just Pretty little liars är intressant att skriva om osv.

Jag ligger just nu i sängen och känner mig ganska borta,  jag jobbade i onsdags på Kvarnsvedens skola, vilket var jättekul! Jag ser verkligen fram emot att få jobba där igen  :-D! Dock har jag inte fått jobba idag och igår trots att jag var fullt beredd att göra det. Så både igår och idag har jag gått upp och gjort mig iordning ifall de skulle ringa. Men nej,  ingen har rringt och jag somnade om båda gångerna. 
I morse hade jag konstiga inception drömmar och det gick inte att hålla sig vaken... Så nu ligger jag här med huvudvärk och känner av förkylningen som legat latent i kroppen. Bläää vill inte ha förkylning! 
Men snart kommer min älskling hem iallafall och då ska vi gosa!

Kommentera

Publiceras ej