Hej :-)

Idag har jag bland annat städat hemma, ätit apelsin, sett julkalendern, shoppat julklappar och ätit lussebullar: just another day in December ;-) och kan ni gissa vad jag gör just nu? Jag kikar på reprisen från Luciafirandet i SVT :-) jag hhar pprecis ätit knaperstekt bacon och spagetti ;-) så nu myser jag i soffan med en kopp te.
Det är bara 9 dagar kvar till julafton!!
Det känns ganska bra, min julstämning är lagom i tid, kanske även lite sen då jag tidigare år har lyssnat på Julsånger redan i november XD! Hahaha


Nä men skämt åsido så känns det skönt att inte ha något att plugga just nu. Men jag måste dock fortsätta med en restuppgift. Tråkigt nog är det dokumentet skadat och går inte att öppna, men som tur här har jag en äldre version med nästan lika mycket text. Stör mig dock på att en del av arbetet går förlorat :-( SUCK!


Jag vill göra julgodis med mamma också! Imorgon ska vi ha minnesstund för Lady då det är 2 år sedan hennes bortgång :'( Så vi ska minmas henne, tända ljus och äta saffransbullar för det tyckte hon mycket om ♡♡♡ Saknaden från Lady kommer och går, men nu när det är årsdag och Juletider så blir det starkare. December är den mörkaste tiden på året och likaså ens psyke, det är lättare att deppa och sörja. Därför tycker jag att det är så viktigt att man värmer varandra och tar hand om varandra i såna här tider ♡♡♥♥

Ta hand om varandra. Kram <3

Kommentera

Publiceras ej