Idag är det två år sedan Lady gick bort från oss. Jag saknar henne fortfarande i stunder, det är tur man har bilder och filmer att titta på för att minnas henne =)
Hon blev ändå 11 och ett halvt år, så det var dags för henne att gå då för två år sedan då hon hade både en tumör och verkade höra sämre. Hon var en väldigt fin hund, fisförnämnd och lite feg men väldigt kärleksfull. Till exempel så var hon väldigt försiktig runt små barn och gamla människor och hon var alltid glad när hon fick träffa både hundar och människor.

<3<3<3 Du var min lillasyster och vän i hela 11 ½ år, klart att jag saknar dig än :) Jag hoppas att du väntar på mig uppe i himlen, om det är något likt nangiala i bröderna lejonhjärta så kommer inte du behöva vänta så länge, även om det tar 70 år :) Jag älskar dig Lady, du finns i botten av mitt hjärta och jag bär med dig vart jag än går. Puss på nosen! 

(taget någon gång 2004-2005)

RIP Lady Sally Rickles <3
 

Kommentera

Publiceras ej