Hejsan!

Idag har jag gjort lite olika saker. Först började min dag med Cero ute på mamma och pappas gård, sen tog jag ett bad =) för det har jag längtat efter länge så det var skönt.
Sen åkte jag ner till Kupolen och gick där en stund med Johanna, stackarn hade ont i tanden så vi åkte hem till henne efter ca en timme :P Men jag hann iaf köpa min sista julklapp! I år får bara mamma, pappa och Patrick julklappar från mig, eftersom jag inte har så mycket pengar.
Sen var vi hos Johanna och kollade på Julkalendern och Mysteriet på greveholm, jag fick även mat där och klappa på den söta Nero som nu har blivit så stor! Detta var i augusti och nu är han typ dubbelt så stor :D
 
 
Nu är jag iaf hemma i skräddarbacken och ska snart lägga mig och se på något innan jag ska sova.
Det är 10 minusgraer ute! Nu är vintern här iaf :)!

Godnatt <33
 

Kommentera

Publiceras ej