God morgon! Jag har inte skrivit så mycket på sistone. Det beror på att jag inte har så mycket att skriva om. 
Jag jobbar på med min uppsats,  och nu är det slutspurten så jag behöver verkligen jobba på denna veckan och nästa. 
Jag lever ganska primitiv dessa dagar. Sitter mest instängd på skolans bibliotek eller hemma. Är inte ute så mycket,  men vädret sviker ju ändå så vad spelar det för roll egentligen ;-)


Idag är jag dock hemma med huvudvärk. Jag har s.k. hormontiell migrän. Vilket betyder att mens och ägglossning fungerar som en trigger för migrän. Så nu har jag mensvärk och migrän. Men det försöker jag bota med frukost! Jag säger hejdå till mens och huvudvärk och hej till surdegsbröd och kaffe :-D! 


Bye bye
Hälsningar från Knoo

1 kommentarer

Elin

12 Nov 2014 11:17

va mysigt!

Kommentera

Publiceras ej