Här kommer jag ta upp några punkter som jag trodde, uppfattade eller hade åsikter om som 14åring:

När jag var fjorton (För tio år sedan):

  1. Trodde jag en gång att jag blivit förkyld av en kontiminerad ostbågspåse. (Såklart var den inte kontiminerad, det var kallt ute och jag hade ingen halsduk)
     
  2. Tyckte jag att det var okej att ha olika färger på gummisnoddarna på tandställningen (rällsen: När går tåget? hahahaahahahahaha!)


  3. Hade jag ett förhållande med en kille som hade magruntor, över Lunarstorm... (Nej, jag hade inte pratat med honom irl innan vi blev ihop och vi gjorde slut efter några veckor XD)
    Denna bild var min profilbild på Lunar..
     
  4. Trodde jag att klockan 10.30 var halv tio, vilket ledde till att jag kom till skolan klockan halv tio istället för halv elva. Jag satt där en timme före alla andra och frågade vart alla var. Lärare: Klockan är bara halv tio, ni skulle samlas halv elva...(Jag vet inte varför...?)


  5. Hade då en "obsession" över svt och kollade på typ alla barn och ungdomsprogram de sände. (2004-2005). Jag tittade igenom hela "Allt och Lite till" tillsammans med Johanna som då var 8 år (Jag tycker fortfarannde om barnprogram dock)


  6. Började att tycka om Håkan Helström och kunde inte förstå varför folk inte gillade honom och jag gick på min första konsert i Globen (Jag ångrar ingenting :D!)
     
     
  7. Lärde mig att killar skulle komma bakifrån om de ville hångla med en (Gör det nu och du får en armbåge i magen player!)


  8. Hade jag praktik på en godisaffär där jag endast fick diska godisskålar, där jag fick åsikten om att utnyttning av människor är fel! (Tycker så fortfarande och gillar inte begreppet "praktik" - jobba gratis liksom)
     
  9. Gjorde jag en protest genom att be min klasskompis prata skit om en lärare på sitt hemspråk, när hon var i rummet - klasskompisen är från afrika och hon säger det på Engelska...läraren var tyska och engelsklärare...(Detta har jag lärt mig utav - lär dig mer om personers ursprung innan du säger saker om de)


  10. Fick jag hjärnskakning på grund av att jag fick en fotboll i huvudet - personen som sköt bollen är nu fotbollsproffs...
Ja, vad tyckte ni om detta?
Om ni tycker att jag ska göra något sånt här mer, kommentera :)

Kommentera

Publiceras ej