Hejsan!

Nu har en vecka gått sen jag skrev om "i röva idag" eller "klagomuren". Jag har nu bestämt att jag ska kalla det beklagelsetavlan :D Tycker att namnet är lite förnyat och låter inte lika cliché som "klagomuren".

Måndag - böldfinne i hårbotten
Ja, ni hör ju hur det låter. En stor finne, som nästan kan klassas som en böld, i hårbåtten. och jag ska jämt pilla sönder mina finnar så ja det var inte direkt skönt att borsta håret med den där finnen :P

Tisdag - fulla bussar
Fulla bussar, så man måste stå upp fast man har en massa saker med sig, oftast tar inte busschauffören någon som helst hänsyn till dig heller och kör gasen i botten så du flyger fram i mellangången, väldigt kul! NOT

Onsdag - Folk som inte tar hänsyn på bussen.
Märks att jag åker mycket buss va :P? Men detta vet ni ju; folk som tränger sig, sätter sig brevid en fast man har väskor, sparkar eller drar i sätet bakom. Går in i dig fast de tydligt ser din arm sticka ut från sätet (eftersom att man inte får plats annars). Och sist men inte minst, folk som sitter och babblar som hönor i telefon när man ska hem efter en hektisk dag....jag tror denna pukten är värst av alla...

Torsdag - kallt kaffe i kaffemaskin
Ja, det är väl inte så farligt. Men det är inte gott med kallt kaffe (till undantag om det är is frappe) Denna dagen var bra förutom det kalla kaffet så jag kom inte på något sämre XD


Fredag - handduksturban som ramlar av
Ja ni vet ju hur det är tjejjer, man har duschat och rullat upp det blöta nytvättade håret i en handduk, och sen när man böjer sig liiiite gran framåt så flyger skiten av och du får kallt, blött hår i ansiktet eller nacken. F*******CK!

Lördag - Barnvagnar och hundar på marknad
Jag var på Rättviks marknad i helgen och detta stör mig varje år! Man går där och så kommer folk med feta jävla barnvagnar, såna där tvillingvagnar till och med...De är BARA ivägen, sen sitter inte ungen där iaf utan srpinger runt bland benen på en istället. LIka med små hundar som man tar med sig och låter de slinka omkring bland allas fötter... det är inte smart för fem öre. Man kan kliva på de och de kan springa iväg emellan folk och skrämma hundrädda människor. osv.  osv. Sen kan man prata om hur jävla dryga alla pensionärer är, men det ska jag ta en annan gång :P


Söndag - Migränattack på IKEA
Ja, du går runt på IKEA av alla affärer man kan gå på. Sen får du mer och mer huvudvärk och till slut tror du att du ska spy eller svimma, vill bara hem och stänga in dig i ett mörkt rum, men du måste vänta eftersom de andra stannar vid varje avdelning och ska välja ut något... det är inte roligt. Det tror jag de flesta förstår :P

 

Ja det där var förra veckans begklagelsetavla :)

Nu får ni gärna skriva om ni har något att beklaga er över i kommentarerna :D

Kram Knoo

 

Kommentera

Publiceras ej