Detta köpte jag på marknaden i lördags :)


En sweatshirt-tröja, strumpor, en grytvante, en vit låda som det står "things" på, tigerbalsam, läsglasögon och såklart remmar. 

Vi åt även på marknaden, kan ni gissa vad?
Ja ni har helt rätt:


LANGOS!

Sen hade även jag och mamma en lunchdejt på fredagen eftersom att det var matmarknad hemma i Falun, och då åt vi Thai-mat :)



Det fanns alla möjliga saker på marknaden, till och med Australiensk mat, kängruburgare, krokodilburgare, australisk koburgare osv. Men det var så lång kö där så vi orkade inte vänta :P
Det fanns även fransk mat och delikatess. Så mamma köpte tre st salamikorvar och jag fick en med vitlök :) Jag får lägga upp en bild på den senare, just nu ligger den i kylskåpet och jag är jättetrött..

Hoppas ni hade en bra helg, puss o kram

CarroBarro
 
 

2 kommentarer

Ida K

12 Oct 2014 13:22

Åh, jag älskar marknad! Typ det bästa som finns :D Och remmar är ju standardköp, såååå gott!

Svar: Jag veet =) jag köpte vanilj och jordgubbsrem, den var jättegod! Den var liksom vit utanpå och röd inuti :D första gången jag provat!
CarroKnoo

Ida K

13 Oct 2014 15:57

ÅÅÅÅH DET ÄR MIN FAVORIT!! <3 <3 Hahah åh vad avundsjuk jag blev nu! Så jäkla god! :D

Svar: Jaa ellerhur :D!
CarroKnoo

Kommentera

Publiceras ej