Hejsan =)

Fredagen blev en lugn kväll som inehöll tv och promenad och kastanjer. 
På lördagen gick jag på stan med Jenny och Maria, vi fikade på Ica Maxi, jag köpte ett par jeans, en present till Catte och fotade löv :P 
Vi gick upp till Ica Maxi, men det var det värt då jag köpte både en korv, loka och en paj för endast 38 kronor. Hade vi fikat i stan hade det gått på minst 70 spänn.
Jag tycker det är kul när man kan fika billigt, fika som fika :P 

Igår var det en grå och regnig dag, jag gjorde inte så mkt mer än att laga mat och spela lite "Final Fantasy" som Patrick laddade ner åt mig. 
Sen igår kväll åkte Patrick till Rättvik där han nu kommer bo om veckorna och komma hem på helgen...kändes väldigt tomt igår och det var inte kul alls när han hade åkt :( Först skulle vi inte träffas förens nästa helg, men jag ska inte åka förens på Lördag så jag hinner träffa honom lite på Fredag kväll :D så skönt!
Har verkligen blivit mån om hur mkt jag tycker om min fästman! Att ha honom att prata med, krama med, mysa med och skämta med osv. det är svårt att vara utan. Vilket jag märkte igår när det var kallt hemma, så det kommer bli skönt när han kommer hem på helgerna så jag kan vara i hans armar och känna mig trygg.

Helgen har efter allt varit ganska skön, men jag är trött som ett djur idag för jag somnade sent igår, det är inte lätt att somna när man är själv i ett kallt rum :P
Jag ska träffa Catricia idag, tänkte väl dra mig från skolan alldeles snart, för jag är ganska rastlös och frussen. Vilket är ganska drygt när man får lov att sitta med halsduk XD
 


"Trees keep changing the colors, and in a few weeks, everything is black and white"
 
 
Kraam

Knoo
 

Kommentera

Publiceras ej