Halloj =)

I veckan har det varit mulet och grått och regnat nästan varje dag!
Därför har jag knappt vågat gå utanför dörren...hehee
Nä men skämt och sido så har jag varit på bibblan, jobbat, pluggat hemma och träffat Catricia, sett serier och druckit stora mängder kaffe och te samt ätit godis i onsdags (mitt i veckan, OMG!!!), eftersom onsdagen var en sjukt jobbig dag för mig då jag var hemma hela dagen, och åkte iväg endast en timma för att hämta mina böcker i ett skåp på högskolan. På hemvägen lyckades fler dryga saker hända så jag skyndade mig hem för att inte få mr otur.

Men det fick jag istället igår när jag först handlade på ica, då glömde jag att ta en kasse, så jag sa till kassörskan att jag glömde ta en kasse, men då hade hon gått för att hämta ett paket till kunden efter mig, så jag tog en kassa iaf och packade i varorna. Sen när jag skulle ta påsen och gå så går den sönder. Inte så mkt men tillräkligt för att jag skulle tro att detta var karma :P
På kvällen sedan så cyklade jag in till stan för att träffa Jenny och promenixa med henne, och upptäckte då att det verkade vara dåligt med luft i däcket, men den har inte stått så länge utan att jag använt den, så det var lite konstigt. Sen mitt i natten när vi hade promenerat så cyklar jag hem och då åker all luft i däcket ut ch jag fick leda cykeln halva vägen hem...Alltså varför har jag sådan otur denna veckan?

Hoppas det vänder :P för nu vill jag bara ta det lugnt. Ska spela Final Fantasy med Patrick nu, nerladdningen blev precis klar :)
Hoppas ni mår bra där ute! <3

Kram Knoo

Kommentera

Publiceras ej