Cero var så rolig i måndags när jag var hos mina föräldrar :) Jag sätter mig på golvet vid min dataväska och plockar fram min dator, mus och bok. Då börjar Cero att lukta på alla grejer så jag säger "Cero ligg ner" till honom. Och vad gör han, lägger sig med tass och nos mitt på datorn i mitt knä snacka om att ta det bokstavligt ;)

 
 Min satsumas hade en navel... en navel! XD
 

Vad jag gjorde igår mitt på dagen, bara för att jag hade mensvärk, ont i nacken och kände mig allmänt bläää, så jag tyckte att jag förtjänade detta (det är treo i mitt glas ifall ni undrar)


 
Kan ni gissa vad jag lagade för mat?



Köpte två linnen idag, ett var det rea på (som ni ser) och jag har inte bstämt mig vilket jag ska ha på dopet på Söndag, vad tycker ni? (om jag ska ha den vita linnet ska jag ha en svart midjekjol som är utsvängd. Det mönstrade ska jag ha en tajt kjol och ha linnet över.


 
  Receptet på det jag lagade ;)

Kommentera

Publiceras ej