Förra veckan började jag gå upp halv sju/ sju varje dag. Men det är ändå svårt att lägga sig i tid, jag fattar inte?!
Jag är såå seg, ska på föreläsning klockan tio... vet inte om jag kommer orka palla mig dit...
Nu sitter jag här och har varit vaken i en timme, har under den tiden hunnit lämna in aktivitetsförsäkran och aktivitetsrapport. Igår fick jag också ganska mycket gjort.

Jag skrev klart en del på min Reflektionsrapport.
Jag delade in min uppsats i tre rubriker med respektive tre stycken underrubriker så att jag lättare kan komma igång och analysera Pretty Little Liars eftersom jag valt ut vilka scener som ska vara med.
Jag tränade att sjunga.
Jag skickade de mail jag tänkte.
Sen efter det åkte jag till Borlänge för att se på min kusins och hennes pojkväns nya lägenhet.
Vi fikade, gick på kupolen och IKEA, på Ikea köpte jag nya sovrumslampor och en ny kråkris-filt (de för 9 kronor) och såklart diskborstar och ett skohorn eftersom vår gamla har spruckit.

 
Det känns så kul att min kusin har flyttat upp hit till Dalarna! Förut har jag knappt haft några släktingar här och det är ju lite jobbigt at åka ca 36 mil för att träffas, så det ska bli väldigt kul att kunna umgås på en bredare utsträckning! De ska ha förfest på fredag, så det ska också bli väldigt kul!

 
En sak som fakitskt var lite kul är att vi hade "kupong-fika" på Mcdonalds XD
Jag hade två kuponger, en där man fick en frappe för 10 kr och en där man fick kaffe och bulle för 15. Sen tog jag en Sundae på det. Men det var gott. Jag har aldrig testat frappe förut, så det var faktiskt väldigt gott, dt ska jag dricka nästa sommar när det är varmt och jag är sugen på kaffe. (Jag gillar inte att dricka varma drycker när det är tokhett ute). Så kupong-fika borde bli en sån där student-trend eller nått XD hehehe

Bara å börja! Någon som har Ikea kuponger också?


Kram Knooo

Kommentera

Publiceras ej