Idag åkte höstkappan fram då det endast var 7 grader ute i morse...
 


Kolla på dessa dim-nät som det blir på buskarna när det är dimma :P

Jag är smått irriterad på vädret nu, om det nu ska vara så allt kl åtta på morgonen och man får klä sig varmt, då ska det fan inte bli 16 grader mitt på dagen... Jag höll på att få värmeslag på bussen :S
Ja och busschaufförer...fy vad jag är less på de, kan inte köra bussen normalt. Jag trodde att jag skulle få migrän idag när bussen typ hoppade som fan upp o ner så jag nästan tappade mobilen!!

Och varför använder de statsbussarna som direktbuss?? de är inte gjorde för att vara ute och åka på stora vägen :S och definitivt inte när det är mycket trafik...dragspesbussarna kan ju lätt bli mosade ute på motorvägen!!! SUCK!

Jag stannar nog inne resten av dagen...
 
 KNOO

Kommentera

Publiceras ej