Vi har haft en oinbjuden gäst i tre dagar, men nu har den regnat bort i spöregnet som kom igår. 
Såhär såg han ut, eller hon om det nu är det. Vad tror ni?

När jag först såg den hade det precis blivit mörkt och jag blev ganska rädd eftersom den är rätt stor kan jag säga... så vad gör jag... Jo jag tar fram kameran såklart XD mest för att se hur den såg ut, så det inte var en svart änka eller någon farlig typ :P hahha... spindelrädda mej. Jag dödade förresten än betydligt mindre spindel i lilla badrummet i helgen...usch! spindlar som "springer" är fan läskiga. Den utanför fönstret var ju iaf  kvar där i sitt nät i 3 dagar - innan han regnade bort. Imse vimse spindel klättra aldrig upp igen XD




 

1 kommentarer

ACIRES - Fotograf i Skåne

09 Sep 2014 21:59

Åh fy vilken otäck en!

Kommentera

Publiceras ej