Idag skulle jag vara vikarie för en av niorna i engelska. Men när jag hade stått där i 20 minuter och väntat hade fortfarande inga elever kommit...
Så jag gick till den biträdande rektorn och han visste inte riktigt,  eventuellt kunde eleverna varit på teater och kommer senare eller så har ordinarie lärare flyttat lektionen.Jag väntade 20 minuter till men det kom fortfarande inte någon.  Då gick jag tillbaka till biträdande rektor och då konfirmerade han att lektionen måste blivit flyttad. ..
Så jag var där i tid innan och åt samt. förberedde mig före lektionen, helt i onödan..


Detta åt jag idag.


Jag åkte till Borlänge direkt efter att jag lämnade skolan. Jag gick på kupolen och köpte denna mobil-usbsladd och lite nya hårsnoddar och schampo och balsam.

Sen åkte jag hem till mina föräldrar och kolla på bordet som jag fick ifrån en snubbe i bortskänkes och mottages gruppen på Facebook. 

Sen ville pappa bjuda mig och Catricia på pizza. Det tycker jag var snällt av honom :-)

Nu ligger jag och Patrick i soffan och glor på modern family.  Jag är dötrött så jag ska väl sova snart. ..

Goo naattt