I fredags var jag hos Josefin och Kiara och myste med kladdkaka, godis och chips :D Vi kollade på "The great Gatsby" och jag tyckte den var jättefint gjord. Det var en bra berättelse också, men jag tycker att filmen hade kunnat vara en snäppet bättre berättelse :P Bra historia men jag önskade att den inte slutat som den gjorde.

Igår hade jag och josefin en spa-dag med bad, ansiktsmask och hårinpackning. Efter det gjorde vi oss klara och lagade mat i ugnen samtidigt. Vi bestämde oss båda för att ha svartvita kläder =) (på festen sen, hade de flesta svarta kläder också). Jag och Jossan höll på att fixa håret när Catricia kom förbi, jag hade problem med mitt hår för det ville bara vara i ansiktet, så det blev till slut ett hårspänne på vänster sida.

Sen gick vi på festen och vi hade verkligen en jättebra kväll. Vi drack, körde spel och dansade och sjöng :D
Här kommer bilderna:

 


 
 
 
 


 
Kvällen slutade med at någon blev lite föör full så jag fick följa henne hem, så det blev inge krog för min del vilket egentligen inte gjorde mig något :) jag hade en bra kväll ändå. Vad gör man inte för sina nära o kära :D?

Kramar från KNOO
 

Kommentera

Publiceras ej