Köp då en sån här på Hälsokraft =) den är bra om du blir öm i handlederna och händerna, samt sa hon i kassan att det kan vara bra om man nyligen opererats eller haft skador i armen. 
Jag är ju en sån där som påverkas extremt av vädret, nu när det blivit kallare känner jag av det i mina handleder och fingrar. Därför måste jag använde vantar och jag behöver ibland mer än ett par vantar för att värma upp mina händer igen. Så jag köpte denna för att träna mina fingrar/händer när jag får ont. Konstade endast 10 kronor =)
Det var inget dåligt pris heller, skulle nästan kunna köpa en till varje person i släkten i julklapp =) hehhe.

Det ser ju dessutom ut som ett hjärta. Jag tror de har såna där när man lämnar blod också. Eftersom man måste klämma på något så att inte armen somnar.

Nu ska jag strax åka upp till skolan och efter det ha en engelska lektion =) vi ses

Knoo
 

Kommentera

Publiceras ej