Shiit vad det har regnat hela dagen! Jag och Catricia gick på marknaden i en knapp halvtimme innan vi gick till kupolen för att kolla in "Lager 157" som öppnade i veckan.
De hade ganska mycket fina och billiga kläder. Så när jag fått pengar ska jag dit och titta lite igen :-D
 
De hade mycket fina tröjor!  Såna i den stilen jag gillar. Så känns som jag kommer ränna där ganska mycket framöver :-)
 


Dessa kan vara skönt att ha på sin i höst :) sen fanns det en del tröjor med Marina färger som jag gillade väldans mycket, så en sån vill jag också ha :D jag fyller ju år om en knapp månad, kan önska mig lite kläder då också! yaay :D
 
När jag och Catte hade varit på kupolen lite så gick vi hem till henne och hon bjöd mig på mat :) Tack kussen!
Sen lyckades vi båda somna i hennes soffa...Jaa, man kan ju säga att det märks att vi är släkt :P hehe



Här har ni två lite äldre bilder på Catte och mig =) när vi båda hade lite kortare hår!

Hon fyller år nästa onsdag, så jag ska klura ut någon bra present till henne. Hon har gett mig några tips på vad hon vill ha, men det är lite klurigt med presenter :P

Nu ska jag slappa med mitt goda Ica eco te och lägga mig innan tolv, så ses vi snart igen.

Hejsvejs
Kramar från Knoo