Hello ;)

Idag har jag fixat ett viktigt ärende, vilket gjorde mig glad när jag fick beviljat bistånd för denna månaden :D sen kommer vi kunna klara oss på egna pengar
Patrick kommer få sin första lön i oktober och vi ska få en inneboende nu som kan betala sin del av hyran först i oktober. Jag har även jobbat så jag kommer också ha några egna pengar.

Imorgon ska jag och Jossan ha filmkväll och mysa, sen på lördagen ska vi ha spa-dag. Bada och ha hårinpackning samt ansiktsmask och äta mat senare på dagen. På kvällen ska vi nämligen till Kajza och Pontus på inflyttningsfest, Catricia kommer kanske också dit :) så det ska bli en skön helg. Jag tänker dock inte dricka så mkt, känner inte riktigt för att tok-festa just nu. Det blir flera helger sen i otober som är fyllda av fest, vilket kommer bli drygt om man ska dricka sig asfull varje gång :P

Jag och Jossan ska se på filmen Gatsby =) jag ska också ta med mig nånting som jag kan äta och kanske lite godis. Jag slutar redan ett imorgon, så då hinner jag fixa med packning och handla lite :) Jag ska ha den där outfiten på lördag (mittersta bilden). Har inte haft den toppen och kjolen tillsammans förut så det ska bli kul att se hur det kommer se ut ihop :)

Idag har jag mått lite sådär, min kropp reagerar på höskylan som har kommit, höll verkligen på att frysa ihjäl när jag skulle hem igår kväll... usch. En sak som är bra med hösten iaf är satsumas/mandariner/clementiner. Det är min favoritfrukt och det är mkt c-vitamin i de, vilket man behöver extra mkt när det är mörkt och kallt.
Jag köpte fler satsumas idag, Ica har satsumas för 15 kr/kg :) det är lagomt pris tycker jag. (ibland kostar de 25 kr /kg.. dyyrt :S)

Jag har även köpt det där rostbrödet som heter "stoform" vilkt är ett vääldigt ironiskt namn eftersom den inte är stor i formen, utan tvärtom XD hahaha! De är hälften så små som fiberrost som jag också köper, men idag var jag sugen på vitt bröd och jag tycker dessa har bättre storlek när man ska göra toast :)
 
  



Snart kommer Patrick och Simon och då ska vi flytta på alla saker och få in Simons grejjer i hans rum... så jag kommer bli trött ikväll... hoppas jag orkar laga mat :P

Hoppas ni har haft en bra torsdag :)
Kramar från Knoois 
 


Kommentera

Publiceras ej