Hej!

Jag åkte till Borlänge i onsdags och jobbade hel dag både torsdag och fredag. Snacka om att jag var slut i fredags eftermiddag, jag fick till och med lägga mig och vila när jag kom hem till mamma och pappa. Jag låg där och kollade på en tjej som fascinerar mig, hon heter Jackie Evancho och var med i Amerikanska talang för 4 år sedan, då var hon tio år och tog publiken med storm när hon sjöng opera med en sån ren röst att man skulle kunna trott att det var en fullvuxen kvinna som sjöng ------> Kolla in detta HÄR!!
 
Sen kom Patrick och hans kusin och hämtade mig och vi åkte hem och kollade på Supernatural och käkade lite godis, typiskt nog så lyckades jag somna mitt under ett av avsnitten. Ja det är alltid så när jag ska kolla på film eller serier och är trött, jag lyckas somna när det är som mest spännande, och så drömmer jag om något som har med det jag ser på att göra XD jättekonstigt...
 
Igår kom lilla Stella hit på kvällen och åkte idag mitt på dagen. Det gick jättebra att vara barnvakt åt henne, ho var jättesnäll och duktig. Hon har lärt sig att gå och kissa helt själv och hon är jätteduktig på att plocka undan efter sig :) Det och plus att hon är så himla söt! Hon lånade alla gosedjur hon kunde hitta i lägenheten och de sov hon med inatt också. När hon tappade en godis på golvet skulle hon skölja av den varje gång efter att jag hade gjort det en enda gång XD 

Så denna helg har varit ganska lugn och det tyckte jag att jag förtjänat efter den djävulska fredagen jag hade när jag var vikarie på gympa hela dagen....usch å fy säger jag bara! 
Imorgon är det en föreläsning först klockan två, men jag är inte säker på att jag ska på den för jag har redan varit på den för två år sedan. Min uppsats handlar heller inte ett dugg om det föreläsaren kommer prata om så det känns lite meningslöst att åka upp till skolan och vara där ända till fem.

Iaf, just nu sitter jag och bara slappar efter att nyss ha ätit fiskpinnar och potatis. (Jag gjorde förresten en jättegod köttgryta igår! det blev rätt mycket över dessutom! det gillar vi!) och nu ska väl jag varva ner eftersom jag har tagit hand om stella på förmiddagen, diskat, bytt lakan och tvättat idag. Malin, Stellas mamma var snäll och gav oss 100 kronor som tack, Patrick tyckte jag kunde få den eftersom jag har gjort mest.Det tackar vi för!

Det blir nog en dusch också innan vi kryper till sängs, och kanske en kopp te =)
 
 

Hoppas folket mår bra!

Kram, eran Knoo

Kommentera

Publiceras ej