Jag såg på nyheterna igår att det är ca 105 cm djupsnö uppe i Luleå... Det är ju helt sjukt! :O
Alltså, vi kanske har ca hälften så mkt här, men ändå. 
Rekordet för snö i Luleå var 111 cm! och vi är snart där igen...
Alltså jag orkar inte mer snö, det är typ som att gå i en sån där tjock matta på jumpan i skolan, mina ben är stela och dessutom klarar jag inte av snö i ansiktet!
När jag var liten älskade jag att få snö i ansiktet och på tungan...vad har hänt där?

Jag röstar i alla fall nej i valet för "fortsatt vinterväder med snöbyar"

Jag känner mig hostig idag, och jag är ganska säker, eller tror att det kan bero på snöflingan jag fick i halsen förut...men nu ska man inte vara sån :P

Snön är mysig, när den inte är över 50 cm
 
Japp, det var vad jag hade att säga om saken... hur känner ni?

(gammal bild)

1 kommentarer

Madeleine Parkenberg

03 Feb 2015 12:14

Jag älskar snö! :D

Kommentera

Publiceras ej